Subject: Krediiditeabe jagamise seaduse eelnõu arvamus
From: "Ireen Tarto" <[email-masked]>
To: "Mirjam Rannula", "vana RAM Info"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Marko Udras" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 16:31:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamuse krediiditeabe jagamise seaduse 
eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Ireen TartoJurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>